script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Pisskropp

Allmänt, Fibromyalgi / fibromyalgi, kronisk, ledsen, plåga, sjukdom, trött, värk / Permalink / 0

Varit tyst ett tag.. mått/mår piss! 
Sådann j@kla värk från Hell rent ut sagt!! 
Många mår bättre av värmen men för mig blir värken 10 ggr värre 😞 Den sista tiden har värken satt sig på nya ställen som övre rygg och fram i bröstet, fötterna och händerna :/ 
Den är så intensiv med kvällar och nätter speciellt i fötterna.. under trampdyna, tår, häl och över foten. Blodådrorna ser ut att svullna och fötterna ser blåaktiga ut. Vet inte om endel är att man går barfota i sandaler men ser lite dumt ut med tjocksockar ute nu 🙈
Värk dygnet runt gör en ledsen och arg.. så mycket stundtals att man inte vill finnas till mer för att få slippa denna kroppen 😞 
Alla medeciner känns bara som sockerpiller :/

Vill vara pigg, kunna jobba 100%, orka umgås med vänner och familj, ha mina barnbarn oftare m.m 
Ibland känns allt med mitt liv så meningslöst om det ska va så här resten av livet :/ 
Allt med mig själv menar jag. Inte min familj och andra. De är anledning till att man fortsätter en dag till.. ett steg till.. andas och gör om det. 

(null)

(null)