script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Smidigt

Allmänt / Ulricehamn, barnbarn, familj, kärlek, röntgen, vän, önskefoton / Permalink / 2
Röntgen gick bra. Var inte så svårt att hitta i Ulricehamn. Väldig trevlig personal. 
Min buss tillbaka kom precis när jag kom till stationen så perfekt timning. :) 

Hade helt missat att det är helg imorgon. Sprack mina planer 🙈 Går bara göra på en vardag de jag hade tänkt(hemligt) 
Så är det när man är sjukskriven. Har ingen koll på vardag eller helg 😅


Hade beställt foton den kort i mobilen jag ville ha. Har många foton på Vince men inte så många på Iris och Harry förutom 2 jättefina stora förstoringar på väggen.
Ska rama in dem och sätta upp.
Förstorade även en bild på mig och Nett som jag kommer rama in och sätta upp.
Gillar den bilden på oss ♥️
(null)

Mina fina barnbarn ♥️ Den bilden på Iris när hon petar sig i näsan är underbar 😅😍 
(null)

#1 - - Monica:

Men så fina barnbarn du har. Kramar

Svar: Visst har jag 😍😍😍
Jeanette Wiberg

#2 - - Anne:

Vilka härliga bilder. Kram

Svar: 💕
Jeanette Wiberg