script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Student & shopping

Allmänt / familj, kläder, shopping, student / Permalink / 0

Min son tar studenten i år 😍 Virkar som han ska ha runt halsen som denna ugglan. :)
Är så stolt över han. Tar studenten, fått fast jobb och tagit körkort 😍😍😍 Är stolt över alla mina barn men ett tag när han var ca 16 år var han på lite avvägar med fel vänner men han tog tag i sig själv och fixade det med hjälp  av sin faster och fasters exman 😍 Kommer alltid att vara dem tacksam för all hjälp de gett han ♥️ 
(null)


Känns väldigt konstigt att köpa kläder i xs 🙈 Har jag aldrig gjort innan.
Sitter ändå löst.  Var tvungen å köpa lite kläder för allt jag har är för stort. Fått jeans i xs av dotter. Hon ska gå igenom sin garderob med linnen med 😍 
(null)

Blev ett par sandaler med. Mina jag har är så slitna.  
(null)

En mysoverall 😍 ville ha en utan luva så man kan sova i den. Är för frysen att sova näck. 
(null)