script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Halmstad

Allmänt, Skrivet / Halmstad, familj, kärlek, saknad, tryggt / Permalink / 0

Iris ligger nerbäddad i husvagnen.. de "stora barnen" är ute på vift och jag har kurat ihop mig med en bok ute. Tagit på mig Stefans fleecejacka så jag är varm. Känns tryggt att känna hans doft från jackan när man saknar han lite extra mycket! Speciellt när man är här där hans favoritplats var. 

För några dgr sen när jag var hemma hos min dotter och passade hunden och låg i deras säng  kände jag plötsligt väldigt tydligt rökdoft. Som någon rökte intill mig. Ingen röker inne men tror det var han som höll mig sällskap då han vet jag är mörkrädd. ♥️


Är i Halmstad och haft härliga dagar! Njuter av det fina vädret och sällskapet ♥️

Ska hämta mitt pass på måndag och sen vidare till min mellandotter och passa hunden igen. Jag mår bra och har det bra! Tacksam för min familj! ♥️

(null)

(null)


(null)


(null)