script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

3-talet

Allmänt, Skrivet / 3-tal, cancer, oväntad, sjuk, tio, vila i frid, vården / Permalink / 0
Satt och funderade över hur detta 3-tal verkar stämma jämt. De som jobbar inom vården vet  vad som menas med 3-tal i dödsfall. Dör någon på ett boende så följer det alltid 2 till!  Lite otäckt att det även verkar stämma privat med.
En eller 2 är för det mesta väntad eller åtminstone sjuk. En är oväntad! 

2016 dog en granne porten jämte.hon var sjuk men inte livshotande. Har för mig det var stroke.  Ett tag efteråt en dog granne huset rakt över i hjärtinfarkt, oväntat. En tid efter det dog en granne i min port. Han var sjuk i cancer och det var väntat. 

2017 dog min syster i cancer. 2 månader efter dog min närmaste vän, oväntat. Strax före jul min kusin. 

2019 dog en kusin i cancer. Nyligen barnens pappa :( Jag undrar vem som är den tredje 😱😱😱 Läskigt

(null)