script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Begravningen för Stefan ♥️

Allmänt, Skrivet / barn, barnbarn, begravning, kärlek, minnen, minnesstund, saknad, älskad / Permalink / 1
Idag är en tung dag med så mycket blandande känslor!
Idag sa vi hejdå till dig! Fin begravning men så tung 😢💔 Minnesstunden efteråt var lättare och det var väldigt trevligt. Om ni förstår vad jag menar 🥰

Det gör så ont i hjärtat att du är borta 💔
Du har ju i så många år funnits vid min sida.. inte långt bort! Som barnen sa idag: - " vi har alltid sen de var små och vi flyttade isär varit som särbos(fast utan att ha ett förhållande)" För att lyckas med det och ha skoj ihop krävs att man trivs och håller av varann! Det har jag gjort! Hållit av dig. En sorts stark kärlek på vårat egna sätt! ♥️
Men jag vet att du ändå finns hos mig, barnen, och barnbarnen! Å kommer alltid att göra! ♥️♥️♥️





(null)

Man kunde skriva en sista hälsning på kistan. Var fint! Barnbarnen fick skriva(rita) De hade också ritat varsin teckning till morfar ♥️
(null)

Min hälsning. Tycker den hälsningen är så beskrivande vad man känner i hjärtat!
Min fina Iris ♥️ Lill-Sandra! Så lik sin mamma ♥️
Fina Harry & Iris ♥️

Harry skulle posa framför cameran 😅🥰
Övning ger färdighet 😅 ♥️
(null)




#1 - - Anonym:

Beklagar 🙏 Fint du skriver om honom. Ni hade en fin relation. Ens första kärlek glömmer man aldrig! En själsvän tror jag det var men han finns kvar hos dig och era barn. Mina tankar finns hos er! ♥️

Svar: Tack fina ♥️
Jeanette Wiberg