script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Dröm bla

Allmänt, Skrivet / Gud, alltet, beskydd, dröm, drömtydning, familj, sorg, universum / Permalink / 1
Drömtydning efter drömmen!
Hade en dröm inatt:
"Drömde att att jag, barnen och barnens pappa hade varsin lägenhet med varsin port men det var helt öppet till varann.. barnen var vuxna som idag. Tror svärsönerna och barnbarnen bodde där med. 
inga låsta dörrar. Man kunde gå fritt. Nu när barnens pappa är borta(han gick plötsligt bort nyligen) var hans port trasig och det var vägspärrar där som det är vi vägarbeten och vem som helst kunde ta sig in. I slutet var det en otäck karl som tog sig in i den trasiga och tomma porten och var på väg uppför trappan med en hammare i handen men jag såg han och ropade på de andra. Sen vakna jag.
Vad betyder den? 
Minns fortfarande känslan av tomhet i hans lägenhet. 😞 
Drömmen är fortfarande glasklar "

  • Drömtydning 

Jag tänker att drömmen visar hur förändrat allt blir när någon nära o kär lämnar. Allt det som personen stått för finns inte där längre, det blir tomt. Min känsla är att rädslan står för att gå in i något nytt. När någon lämnar får de som är kvar bygga nytt tillsammans. Var inte rädd för att bygga upp ett nytt liv. Det kan innebära att se sitt liv med nya ögon o göra förändringar. Gör det som känns rätt. Drömmen visar även att ni har en fin gemenskap i familjen, låt den böra er genom förändringarna. Stötta varandra! (Mannen med hammaren står för förändring för mig. Att han är otäck handlar om rädsla för vad förändringen kan innebära.)

Jag upplever drömmar som samtal med sitt högre jag som är i kontakt med Alltet/universum/Gud. Där får man alltid mer kunskap o vägvisning. 

Det är några av mina tankar om din dröm! 🤗

  • Tydning 2

"Usch vad läskigt. Tror du inte att det betyder att nu när inte han finns så är det du som själv ska beskydda dig och barnen?"

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Detta är mina fina barn ♥️ De är inte bara fina på utsidan utan också på insidan. Är så stolt över dem. Det går så bra för dem både privat och yrkesliv! ♥️♥️♥️ Gör mig ont att de nu ska tvingas gå igenom det de gör nu 😢
(null)


#1 - - Mona:

Men vad är det jag läser? Så hemskt tragiskt 😢 Ni är en sådan fin familj! Beklagar och mina tankar är hos dig och dina barn! Kramar ♥️♥️♥️

Svar: Tack 😢♥️
Jeanette Wiberg