script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Stefan 💔😭

Allmänt, Skrivet / angel, barn, du fattas oss, familj, heaven, heaven nedeed a hero, saknad, sorg, stefan, älskad / Permalink / 0

Jag läser ditt namn och att du inte längre finns bland oss här men det jag läser känns så overkligt! Du var en stor del av mitt liv i 33 år! Fick våra fina barn som nu har gett oss fina barnbarn!  ♥️
Vi var en tajt familj som tog hand om varandra! Precis så som det ska vara! Även om vi inte levde ihop så höll vi ihop familjen. Är nog bara 2-3 jular som vi inte firat ihop bla! 
Tror vi hade ett speciellt band till varann! 
Nu är våran familj trasig 💔 😭 Du fattas oss och ingen kan nånsin ta din plats i våran familj!
Kan inte förstå!!! Snälla kom och säg att allt bara var en dröm.. en hemsk dröm! 😭💔 
Kommer aldrig glömma vad du gjort för mig! Senast för knappt en månad sen. Du gav mig ett erbjudande som inte vem som helst skulle göra! En så osjälvisk handling! Det var sådan du var! ♥️
Jag är glad att jag hann säga till dig för några veckor sen hur mycket jag uppskattar dig! 
//Jeanette ♥️♥️♥️

Heaven Was Needing a Hero
I came by today to see you
Though I had to let you know
If I knew the last time that I held you was the last time
I'd have held you and never let go
Oh it's kept me awake night wonderin'
I lie in the dark, just asking why?
I've always been told you won't be called home until it's your time
I guess Heaven was needing a hero
Somebody just like you
Brave enough to stand up for what you believe and follow it through
When I try to make it make sense in my mind
The only conclusion I come to
Is that Heaven was needing a hero like you
I remember the last time I saw you
Oh you held your head up proud
I laughed inside when I saw how you were standing out in the crowd
You're such a part of who I am
Now that part will just be void
No matter how much I need you now
Heaven needed you more
'Cause Heaven was needing a hero
Somebody just like you
Brave enough to stand up for what you believe and follow it though
When I try to make it make sense in my mind
The only conclusion I come to
Is that Heaven was needing a hero like you
Yes, Heaven was needing a hero, that's you
(null)