script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Säg stopp!

Allmänt, Skrivet / ledsen, osynlig, sjuk, vän, vänner / Permalink / 2
Har haft dåligt samvete över något jag gjorde i somras! Jag tog bort dem från min fb! Det kändes efteråt som jag gjorde dem orätt och kanske sårade dem! 
Har tänkt mycket på detta.. vad det rätt.. var det fel? Anklagat mig själv mycket! 
Speciellt med tanke på att jag har märkt av deras kyla. Eller så är det bara min känsla jag fått på grund av vissa händelser och att jag haft dåligt samvete men beteendet har stärkt mun känsla och man blir ledsen! 
Pratade med en om detta och efter att ha fått sätta ord på det och tänkt efter med denna personen så kom jag fram till att NÄÄ! 

När någon eller några får dig att känna dig mindre än vad du är! Dessa är några du tyckte om. Du ser dem kommentera ofta hos gemensamma vänner men hos dig visar de sig inte fast du är relativt aktiv! Du börjar ifrågasätta dig sjölv! Vad är det för fel på mig? Varför tycker de inte om mig, speciellt när du ser det så tydligt! 
I en period där du är samtidigt sjuk! Läkare hittar förändringar på flera organ! Du är orolig och rädd! Frånvarande  från jobb och andra sociala former! Du känner dig ensam och deras beteende  får det att kännas värre! 
När någon får dig att känna dig osynlig! Mindre värd! Då måste du göra nått! Du måste tänka på att själv må bra! 
Och det var vad jag gjorde och jag mådde bättre av det!
Så jag ska inte ha dåligt samvete för det! Har lovat både mig själv och vännen att sluta med det!
Sen menar jag inte stt folk måste bry sig om mig en smula men de som skiter i mig behöver jag inte ha nära mig!
Punt slut!!
Jag är värd bättre!!
🥰
Allt detta kan tyckas va löjligt men mår man inte bra så är det lätt att ta åt sig! Skulle antagligen inte reagerat så idag!

Ska tillägga att förändringarna inte var något farligt utan normala för ålder men det visste vi inte då! 




#1 - - Gun:

Helt rätt! Så gör jag med! Låt ingen trampa på dig! Kramar ♥️

Svar: Tack! Kram ♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Marie:

Hoppas du får bukt med det för ingen förtjänar att bli behandlad så! Va stark så kan karma göra sitt jobb! Sånt slår tillbaka på en själv! Kramar

Svar: Tack! Nä tycker inte det heller! Men jag lägger det bakom mig och gör det jag är bäst på! Vara mig själv! ♥️
Jeanette Wiberg