script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Email

Kontakta mig / Företag, beställning, email, sponsrad, sponsratinlägg / Permalink / 3
Behöver ni komma i kontakt med mig så skicka iväg ett mail på:
 
 
#1 - - enklaknepse.blogg.se:

Som jag förstod det ville du ha bilden under den header text. Och detta kan du göra med cssens så kallade z-index. Jag skulle gissa på att koden skulle se ut liknande så här :

#headerimg{
position: relative;
z-index: -2;
top: 0;

}


Om bilden inte flyttar på sig så använd - (siffra) em så kommer den att flytta på sig. Hör av dig om du känner att du behöver mer hjälp. Jag finns på Facebook om du vill chatta direkt. https://www.facebook.com/platosenklaknep Jag är ganska ofta inne och kan svara på frågor.

// Johanna

#2 - - Johanna - enklaknep.se:

Jag läste på forumet igen, det är det här du e ute efter:

#menuwrap li a{
color: ( vilken du vill);
}

Ibland kan det bara räcka med ett a och skippa li framför. Ändra text färgen i menyn?!

//Johanna

#3 - - Johanna - enklaknep.se:

Jag skickade ett mail till dig. Men jag vet inte om du har fått det. Men om du vill kan vi ta en chatt session en dag när du kan så kan jag hjälpa dig med allt du behöver. :)

Svar: Gärna :) Tack snälla <3
♥ Zitten ♥