script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Planer 💜

AllmÀnt / crochet, detox, handarbete, kladdkaka, kolhydrater, marÀng, solhatt, sunhat, virka / Permalink / 0
 
En mysig och trevlig helg avslutas idag med fika i solen. :) IgÄr trotsade vi vÀdret och var ute ÀndÄ. LÄnade en gullig hund med och pÄmindes om hur rofyllt det Àr att vara ute och gÄ med en hund. Att de regnade samtidigt berörde en inte. Kommer nog att bli en lite vovve hÀr sÄ smÄningom fast rasen ska vÀljas med omsorg denna gÄng sÄ den passar mig. 
 
En jobbnatt imorgon och sen hela helgen men innan helgen blir det en tur till AlingsÄs till min finaste syster <3 TvÄ dygns mys dÀr med hihi <3 
 
Magen Àr fortfarande dummer men ska efter jobbhelgen dÄ jag gÄr in i en lugnare jobbvecka köra en detox-kur. Jag mÄdde sÄ bra sist jag gjorde det. Gjorde storkok pÄ gröna soppor och frös in. Goa smoothies :) Efter den kuren dÄ man drar ut alla gifter i kroppen ska jag köra pÄ lÄgkolhydratkost tÀnkte jag. 
 
Gjorde en solhatt till Harry:
 
 


Testade en kladdkaka med hallonmarÀng pÄ. Förutom att tiden i receptet inte stÀmde var smakerna ihop vÀldigt gott :)