script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Tar det lugnt

Allmänt / frukost, kateter, sjukhus, virka / Permalink / 1
Är i  Dalstorp och blir bortskämd :) Sjukskriven hela juli och sen får vi se. 

Har inte virkat på flera dagar. Inte kunnat koncentrera mig. Då är de illa ;) 
Kanske får ro till det här. Är bra annars för virkningen tar bort udden av all värk. Bästa värkmedecinen :) 

Men nu har man en ny erfarenhet att kunna sätta sig in i gentemot ens vårdtagare.. kateter!! fy sjutton hoppas jag aldrig mer behöver ha nått sånt. Obehagligt och ivägen hela tiden. Kändes med som man skulle kissa ner sig hela tiden fast man inte gjorde de. Man vet nu också hur de känns när påsen blir full. Fya. Nä usch och fy å blähää ;) 
Känner fortfarande inte när jag är kissenödig men har koll på tiden så att jag går var 3 timme. 

Nu ska jag ut och kissa Batman 💖 

Frukost på sjukhuset :) 
Kvälls och morgon medecin



#1 - - Sofie:

Nä mena då :( krya på dig! Kramar

Svar: Tack. Kram
♥ Zitten ♥