script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Olika svar

Allmänt / Fibromyalgi, felbehandlad, heimdal, heimdalsvårdcentral, läkare, privat, remiss, reumatologen, vårdcentral, vården / Permalink / 0

En trött dag. Alltid utslagen dagen efter ett jobbpass eller träning :/ men bara å gilla läget. Inte mycket att göra åt det. Är annars väldigt roligt att träffa kollegerna igen 👌 väldigt bra kollegor jag har. 


Pratade med verksamhetschefen på Heimdals vårdcentral. Enligt henne kan de ta över en månad innan en remiss när dem? Tycker jag är väldigt märkligt 🤔 går det i snigelfart då genom datorn? När jag fick svaret från min läkare på reumatologen på min CT-röntgen för över 2 veckors sen så skrev hon bla: Jag hoppas att Heimdals vårdcentral har kontaktat dig så du har fått en kontakt där för din rehabilitering för remissen borde ha nått dem nu! 

Så olika svar 🙄 
Konstigt!! Många som sagt till mig att söka privat läkare men ska man behöva de?? 


Symbolen för fibromyalgi