script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

De känns bra ✨

Allmänt / Deprission, Fibromyalgi, arbete, familj, kärlek, livet, medecin / Permalink / 0

Haft mysiga dagar med dotter och barnbarn 😍 Fick äran att hämta han på dagis i fredags. De bor ju en bit bort så kan ju inte göra de annars 💙

Idag har jag adventspyntat och gjort lite fint. Även skinkan åkte in i ugnen i förtid 🙊 Så gott ju 👌

Känner att de pusselbitarna äntligen börjar att falla på plats. Den medecinen för att blockera nervsmärtor fungerar bra kvällstid och första delen av natten. Sover bättre än förut och de gör ju mycket för psyket. Den är ju även mot depriosion och min energi har ökat de sista. Den gör nog nytta på flera plan kan jag tro. Ska börja å jobba 25% och det gör mig glad med. Att komma igång.

Så just nu känns livet bra och jag hoppas de håller i sig. 👌😁