script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Bort med negitivitet

Allmänt / Permalink / 4
 Nu har jag bestämt mig för att det är sluttjatat om ett visst ämne!! Blir en negativ spiral och det är inte likt mig att vara så negativ.   Poff-bort—-💨 

Tydligen har "någon" högläsning ur min blogg med 😂 Så jäkla kul 🤣

Kvällens mys var lyckad ialla fall :) Positiv energi ☀️
Blir ni avis? Jag vet att ni blir 😆
(null)

(null)
På söndag ska jag ha denna fina godingen hos mig ♥️♥️♥️ Mitt barnbarn Harry ♥️
(null)

#1 - - Anonym:

Men vilken lite fin goding du har där! 😍 Avis. Vill med ha ett litet barnbarn men de kommer väl så småningom.
Ingen skön känsla när man känner så för du är ju igentligen glad av dig oavsett din situation. Omge dig med positiva människor och sålla bort annat. Kramar ♥️♥️♥️

Svar: Ja han är så go som mina andra två med ♥️
Ja känner att jag måste det. Har varit så jäkla negativ hela dagen. Irriterad på allt och alla. På livet.. Nä fy.. orka va sånn 🙈♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:

PS skicka pm om högläsningen. Vem? Var? Hur? 😂

Svar: Haha
Jeanette Wiberg

#3 - - Anne :

Det är nog bra för du håller nog bara igång det annars. En eld som man matar med mer ved fortsätter att brinna. Samma med detta. Söt liten kille du har. Kramar ♥️

Svar: Ja är nog så. Var så negativ igår så hade någon sett mig mitt på dagen hade de sett hur det osade från mig 😅 Ledsen och arg..
Måste vända det för jag vill inte tillbaka till i höstas när jag mådde så dåligt efter min systers och speciellt Netts död 😢
Kraschade ordentligt då. Men jag undrar hur mycket någon ska behöva tåla :/
Kramar
Jeanette Wiberg

#4 - - Anne:

Ja du har fått din beskärda del av motgångar. Stor varm kram!

Svar: ♥️
Jeanette Wiberg