script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Stolt mamma 😍

Allmänt / Permalink / 0
En fin påskafton med mina fina barn och svärsöner ♥️ Är så glad över att tjejerna har fina och snälla killar som tänker mer på dem än sig själva. 
De säger ju att destruktiva förhållanden ärvs lätt till barnen om de sett sin mamma med en sådan man så är tacksam för att de inte hamnat i sånt. 

Min son chockade mig igår 😅 Han är väldigt överbeskyddande så har tänkt på att jag träffar nån så vågar jag nog inget säga i början. 🙈 
Så står han å diskar å säger: 
-mamma .. när ska du ta hit en man då? Trodde han först pratade om vaktmästaren för toan spolar varannan gång. 
-Ja alltså.. när ska du träffa en man.. för du tänker väl inte leva själv resten av ditt liv? 
Jag: Öhh  njää kanske inte .. chockad jag blev 😂
-Det är på tiden att du träffar någon nu! 
-Sätt fart nu mamma säger han.. 
Blev jag ordentligt förvånad.. liten har verkligen blivit vuxen 😍 Han blir 20 år i år 😍

(null)