script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Lika som bär

Allmänt / familj, lika som bär, mor och dotter, vikt / Permalink / 2
Suttit ute med grannar på dagarna i detta härliga väder men vi håller till i skuggan. Värken blir värre i solen så unviker den så mycket det går. Men såg efter duschen ikväll att jag fått mycket färg ändå. 🤗

Mor & dotter ♥️  Visst är vi lika som bär 😍
(null)

Ofta tånker jag inte på att jag gått ner så mycket i vikt men vissa tillfällen påminns jag som när jag såg detta fotot(se nedan) Då blir jag rädd 😟 och undrar varför de inte hittar orsaken 🙈 På måndag ska jag till gyn. Cellprov. Har ju haft högsta graden av cellförändringar så bra stt kolla upp.

(null)


(null)
(null)

#1 - - Monica:

Så fina ni är! Lika verkligen. 😍 Hoppas de snart kommer fram till vad det är. Kramar ♥️

Svar: ♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Anne:

Ho ho Det ekar här. 😁 kram

Svar: Asså 😅 har ingen motivation men kommer snart ett. Kram
Jeanette Wiberg