script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Nytt år!

Allmänt, Minnen / Permalink / 1
Gamla året är snart slut och ett nytt år börjar!
Jag hoppas på att 2020 blir ett spännande år för det har jag siktat in mig på! 🤗 
Det gamla lämnar jag bakom mig! ♥️
När man jämför mig för 4-5 års sen och nu så är det stor skillnad. Nu är jag mycket stabilare, tillfreds och harmonisk mot då.
Något som gjort stor skillnad och gjort jättemycket för mitt mående är faktiskt av en slump.
Blev utredd på reaumatalogen och där kom de fram till att jag bla har fibromyalgi. Läkaren skrev ut en medicin som skulle blockera nervsmärtor och även hjälpa mig att komma ner i djupsömn. Detta var en medicin mot depression och ångest. Saroten. Började och märkte effekt ganska snabbt både för att somna och värken/smärtorna. Den tar inte allt men udden av det. Efter ett ca halvår så kommer jag på att jag jag inte haft några dippar på länge. Jag brukade få svackor där jag hade svårt för att ta mig upp. Även var jag väldigt känslofull och reagerare starkt på saker som hände mig. Allt det trodde jag var något jag fick leva med. 
Jag har inte längre dessa svackor och är lugnare av mig. Helt underbart! 🥰 
Så vet ni det med! 🤗

GOTT NYTT ÅR 🥂💫
(null)

#1 - - Mona:

Underbart! All medicinering är inte av ondo. Gott nytt år ♥️

Svar: Tack och detsamma 🥂💫♥️
Jeanette Wiberg