script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Galen äkta kärlek ...

Allmänt / Permalink / 0
Oj.. har ju nästan glömt av bloggen.. stackare vad ni måste lida svåra kval ;) Så nu skriver jag ett inlägg endast för att glädja er ;)
 
Tja.. vad har hänt sen sist?? Minns inte vad jag skrev sist men mycke har hänt...
 
Skaffat körkort, hund, gift mig och fått tio barn. :) Hmm.. njää kanske inte rikigt ;)
Men har pojkvän sen 5 veckor tillbaks ca.. de började koatiskt en kväll i slutet av augusti och slutade med kärlek ;) Måste säga att trots att kroppen inte har varit snäll mot mig de sista med värk och infektioner så mår jag psykiskt så jäkla bra som jag aldrig gjort innan :) De där hålet man alltid gått och burit på och känt av som ingen lyckats fylla innan är helt plötsligt inte längre där. Den här kärleken är äkta och även om inte många trodde på oss och kanske fortfarande inte gör och nästan letar efter bevis så ska vi motbevisa dem med råge :)) This is for real <3
 
Snällare och goare karl får man leta efter och så jäkla omtänksam. Ska jag vara ärlig så blir jag väldigt bortskämd :P men I like it :P
 
A har börjat att vara med sin pappa varannan vecka och det fungerar jättebra :) Han ville testa själv och det märks att han trivs med det. Den veckan han är med mig så sover kärleken hemma hos sig så de inte blir fel för A:s skull. Han har ju trots allt varit ensam med mig i 6 år så han får vänja sig vid att jag inte längre är ensam. Men de fungerar jättebra mellan dem å A tycker om han å tvärtom. :)) Sen är klart att A tjurar ibland men de hör ju till. inte lätt ju så därför tar vi de lugnt de veckorna å de fria veckorna kör vi gasen i botten ;) haha skoja.. eller.. mjaoooo ;)
 
Haha denna bild nedan passar på oss ;)