script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Full rulle ...

Allmänt / Permalink / 0
Varit tyst ett tag men jobbet tar den mesta energin just nu. Denna veckan har känts som flera på jobbet. Mycket men samtidigt kul speciellt med den goa stämningen som finns mellan oss kollger :)) Påpekar ofta våra vårdtagare att vi personal verkar ha så roligt ihop. Att de är en bra stämning som smittar av sig på vårdtagarna..eller ursäkta.. de heter inte vårdtagare längre utan brukare :))
 
Varit hos min söta vän A och där var även söta M :)) God kvällsmat, prat och skratt som alltid ^^
Nu är jag hungrig igen...hmmm.. sen en timme tillbaka men imellan hungerkänslorna mår jag illa så kan inte bestämma mig för om jag ska äta eller skita i de... blää känner jag just nu för nu mår jag illa :/
 
Imorgon kommer målarna hit kl 7.. hmm.. är ledig juuuu. Går upp till min dotters vän och slaggar mig en stund i hans soffa efter 7 tror jag :) Så man är pigg för lite shopping och mys med <3
Jobba sen hela helgen.
 
Natti <3