script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Mysig dag

Allmänt / Permalink / 0

En mysig regnig dag med de finaste i mitt liv: Z:a & N som kom på dan. En hund-promenad med B och kaffe med som vanligt mycke prat och skratt :))
Sen blev de taco-mat med A men som vanligt hade bråttomt ut till en kompis efteråt ;)

Är hundvakt till en söt Charlie :) Han är van att sova i sängen så jag får väl gå ifrån mina principer( inga djur i sängen) men kan va ett bra test om jag tål han(jag har astma) eftersom jag funderar på att skaffa en likadan. En cheperd. Den mindre varianten.
Bexxs hund chino kan jag inte va med mer än några timmar innan mina luftrör drar ihop sig och jag hostar :/ Tråkigt för jag kan inte passa han mer än kortare stunder. Men han är strävhårig.

Imorrn blir det jobb. En delad tur. De som är trist med den är att man inte kommer därifrån de timmar mitt på dagen man är ledig. Skulle ta för lång tid med bussen fram och tillbaks. Men men .. får ju 2,40 imorrn :)))) Får göra som vanlig.. sova nere i personal-matsalen :D men de ska bli kul å jobba med dagpersonalen

 

Så gulligt: (undrar var mitt andra hjärta är?? Är den hos dig? Eller är den vilse)