script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Scannad Anka...

Allmänt / Anka, Påsk, Syster, film, gym, mat, träning / Permalink / 0
 
 
Hade fin-besök idag från Alingsås <3 Min fina syster <3 Hon och hennes kille.
De kom med vackra tulpaner och en smarrig tårta ^^ En crosstrainer och magmaskon kom de med me så nu ska de tränas. Den är lika effektiv som den på gymet men magmaskinen var inte bra för mitt diskbråck kände jag.. aj aj ;)
 
De varnade mig på jobbet innan om magmaskinen men envis som jag är så var jag ju tvungen att testa ;)
 
Tog en sväng och handlade med S inför imorgon.. kvack kvack. De skrattade åt mig på city.. jag gick fram till dem och sa: - Jag kan inte scanna ankan. De var tydligen jättekul ;D haha. Lät nog roligt ;)
 
Önskar er en fortsatt glad påsk. Själv ska jag sätta mig och kolla film med sällskap :)