script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Så kan de gå...

Allmänt, Träning/kost / Batman, cellförändringar, hälsa, klimakteriet, kost, stroke, träna, träning / Permalink / 0

Tjena Alena ;) En bra morgon idag! Klimakteriet verkar dala så inatt har jag fått sova bättre istället för att vakna 25 ggr. Känns i knoppen att man sovit bättre :) Vet inte om det är kosten och träningen eller om den bara tar en paus men de märker vi ;) Har inte frågat läkaren än om de.. lär väl inte få östrogen utskrivet ändå med tanke på att jag haft högsta graden av cellförändringar och har cancer i släkten. 

Igår hann jag träna en halvtimme och när jag gjorde armhävningar knäppte det till i huvudet och jag fick en hemsk huvudvärk, dimmsyn och blev yr :( De blev oroliga först att jag fått en stroke men klarade alla tester förutom att höger arm och ben var svagare men höger ben är jag svagare på annars med. Vet inte vad som hände .. migrän brukar inte börja så men jag fick inte gå därifrån förrns det lättade. Gav sig sen senare. 
Hann ändå träna en stund ;) 

Fick kläder av söta syster M <3 till Batman.. så söt <3