script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Så tomt

Allmänt, Skrivet / Tomt, freind, greif, gråt, hjärta, loss, sorg, tears, tårar, vän / Permalink / 0

Känns sim jag aldrig mer kommer bli glad 😭 visst ger mina barn och barnbarn mig stor glädje men glädjen i mig är borta 😣

Känns som för varje gång man bryter ihop så går hjärtat sönder mer och mer :( 

Inatt jobbade jag först gången efter din bortgång. Är så fruktansvärt tomt där utan dig 😢 Som de känns nu vill jag inte ens jobba där mer 😭 inte utan dig!!! 
När jag kom hem bröt jag ihop i en hög 😭😭😭😭

Går inte med ord beskriva saknaden efter dig!! Min halva är borta 💔 

Går hos en psykolog nu. Är nog bra. Två begravningar inom loppet av 2 månader plattar till vem som helst. Först min syster och nu du 😭😭😭😭😭 

Börjar bli många där på andra sidan... 




😢😢😢😢
Du och jag ♥️♥️♥️