script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Blandad dag!

Allmänt, Sjuk-utredning / barn, barnbarn, bus, familj, förändringar, herkules, kärlek, sjuk, trött / Permalink / 3
(Uppdaterat inlägget innan detta)

En blandad dag. En dag jag fick veta att jag har förändringar på flera organ bla lever och lungor. (Inte stora förändringar dock men vet inte vad det betyder) 
Akutremiss till SÄS som nu kommer ta över utredningen från min vc. Fortsatt sjukskriven. Jag hoppas de hittar orsaken till min trötthet men en behandlingsbar orsak TACK! Är uppe några timmar och blir sen så trött så jag kan somna till sittande vilket jag aldrig har kunnat innan.
Tankarna går men försöker inte att tänka för mycket.

Jag känner ju alltid på mig saker och de andra undersökningarna så har jag inte varit orolig för svaren men denna gång kändes det djupt i magen inför besöket. Det gör mig orolig med 🙈 

Tacksam för min fina och noggranna läkare S  på Herkules som från början tagit min viktnedgång och andra symptom på allvar! 
(null)


Annars har det varit en mysig dag med dotter, svärson, barnbarn och bonusbarnbarn. Var ute en sväng hos en kompis till min dotter. De bor helt underbart ute på landet. 😍
Senare ikväll la sig svärsonen och barnen då jag och min dotter satt uppe till sent och pratade och skämtade. Mysigt-kvalitetstid ♥️

Jag och dottern har hittat på ett bus för svärsonen men berättar mer om det senare när förberedelserna är gjorda. 
Kan ta ca 2 veckor men nått riktigt kul och busigt 😂😂😂

Så denna dag har verkligen varit blandad. 
Är tacksam för mina fina relationer med mina barn ♥️♥️♥️

Å vem kan det bättre än ens nära och kära ♥️♥️♥️

(null)
Min fina tjej Bexx ♥️♥️♥️



#1 - - Anne:

Men åh vad tråkigt med provsvaren. 😱 men försök inte att tänka för mycket. Förstår att det är svart dock. Kan ju va godartat. Hoppas med på behandlingsbara svar på dina symptom. Kramar ♥️♥️♥️

Svar: ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:

PS vilken vacker dotter du har! 😍

Svar: ♥️
Jeanette Wiberg

#3 - - Monica :

Men nej vad tråkigt. Hoppas på bra svar. Kramar

Svar: Jag me. Kram ♥️
Jeanette Wiberg