script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Hemma

Allmänt / hjärta, hjärtinfarkt / Permalink / 0

Första natten hemma efter hjärtinfarkten. Kändes lite otryggt men ändå skönt att vara hemma. Tog tid att somna.. alla tankar som kommer. 
Var på hjärtrehab igår. Frågade henne om det finns risk för att det händer igen. Finns alltid en risk för även om jag nu har medicin som ska sänka fetterna bla och blodförtunnande så gör de inga underverk. Det tar tid! Sånt tänker man på.. men samtidigt försöker jag tänka att det är bestämt redan innan när man ska dö och man kan ju lika gärna gå över en gata och bli överkörd! Vi vet inget om det och har ingen kontroll på det och så ska det vara! 
Jag kan bara göra mitt bästa och sköta om min kropp och sinne!

Bild: där i handleden gick de in och sprängde kärlen. 
(null)

Trombylen. Formen av ett hjärta 💓 
(null)

Fått skaffa en dosett. 
(null)